AbbieNZ.reismee.nl

Golden Bay

De volgende dag (maandag 30 maart) ga ik richting Golden Bay, top van het zuideiland. Vooral de weg naar Takaka is weer prachtig! Smalle bochten heuvel op en af. Ergens bij Collingwood verblijft Debbie in een hostel. Ik heb haar ontmoet tijdens de overnight cruise op Doubtful Sound, waar we de cabin deelde. Haar hostel kom ik op de weg naar Farewell Spit tegen, zo'n 15 km buiten het dorp. Ik besluit hier een nacht te blijven, dit is een leuke relaxte plek. Het hostel, Innlet BBH, is een grote houten villa met 4 slaapkamers op de begane grond, lounchebanken in de woonkamer, een grote eetkeuken en een heerlijk zonnige en beschutte tuin. Geen stapelbedden. Uiteindelijk blijf ik 2 nachten...de volgende dag wandel ik met Debbie naar Farewell Spit en naar Wharariki Beach. Zij is helemaal uitgelaten als ze het zandstrand en de zandduinen ontdekt. Zij komt uit Taiwan en heeft nog niet eerder op een schoon, zacht zandstrand gestaan. Zo grappig om te zien, voor mij zo gewoon...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!