AbbieNZ.reismee.nl

Cycloon?

Goedenavond!

Het is hier ondertussen dinsdagochtend en ik zal jullie even geruststellen. Ik zit nog op het zuideiland, zo'n 40km ten noordwesten van Queenstown. Gisteren heeft het redelijk gewaaid en het is bewolkt. Dat weer wordt voor de komende twee dagen nog verwacht. Maar de wind en herfstachtige weer is niet vreemd in deze regio, tussen de bergen, en zeker niet in deze periode. Meer heb ik van de cycloon (nog?) niet meegekregen.

Ik slaap in hostels en backpackers accommodaties. En dat is voornamelijk omdat de nachten hier tussen de bergen erg koud zijn, tegen vriespunt. Er wordt morgen op 700 meter sneeuw verwacht... Ik heb een zomerslaapzak mee en die is daar echt niet geschikt voor. Dat heb ik 2 nachten terug nog ervaren... Tussen Te Anau en Queenstown was alleen een camping. Brrr koud 's nachts.

Het gaat dus goed en ik merk weinig van de cycloon... Vandaag een rit naar een aantal filmlocaties van Lord of the Rings, worden niet heel veel kms vandaag. Daarna weer richting Queenstown. Want dit is een "no exit road".

Tot zover weer. Groetjes uit Glenorchy

Reacties

Reacties

Diana

Gelukkig dat je niet midden in de storm terecht bent gekomen! Geniet verder van de mooie indrukken!

Rosan

Prachtige foto's en leuke avonturen. En wat de regen betreft: het weer kan alleen maar beter worden als je verder naar het noorden gaat.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!