AbbieNZ.reismee.nl

Regen...

Vannacht en vanmorgen heeft het continu geregend. Ik ben blij dat ik twee nachten heb geboekt, dus het tentje hoeft nog niet te worden ingepakt. Daarom vanmorgen wat nog foto's op het blog gezet. Vanmiddag zou het droger worden, dus met regenbroek aan op de brommer de Catlins ontdekken... Mijn jas en handschoenen zijn gelukkig waterproof. Tentje trouwens ook ;-P. Voor morgen wordt een droge dag voorspeld, gaan we dan weer wandelen.

Toni

Ik geniet van je mooie foto's en je verhalen! Dank.

Ruud

Na regen komt de ? weer!

Co Cardol

Hoe is de temperatuur overdag en 's nachts Abinda? Wil je je volgers dat eens laten weten? Erg leuk dat we aan de hand van het kaartje van Nieuw Zeeland kunnen zien waarvandaan je ongeveer je verhaal schrijft en je mooie foto's maakt.

marga

jammer van die regen, maar een dagje rust is ook niet zo vervelend. rustig aan de zon komt wel weer

Henk

Leuk om je avonturen te lezen en de foto's te bekijken. Veel plezier en veilige km's daar!

Tine en Henk Teeuwen

Wat een stel leuke foto"s.Wij wensen je nog een prachtige vakantie. Kleine opmerking.
je moeder is zo trots als een aap met zeven je weet wel
Groetjes van ons en hou alles heel.

Esther Roode - de Jong

Hoi Abin,

Wat super om dit te lezen en zo met je mee te reizen!!
Heel veel plezier in NZ!!!

Liefs Esther????

Abinda

Dank jullie voor de leuke reacties. In de regen was het slechts 15 graden, 's nachts is het dan ongeveer 7 graden. Het begint hier herfst te worden. Maar vandaag had ik, aan de westkust, prachtig weer en ongeveer 25 gr. Erg lekker. Ik hoop op meerdere van dit soort dagen. X van mij.

marga

ben super trots op je. wat een onderneming, lees alles. veel plezier nog

loe en suze

je foto s zijn heel mooi je reis is indrukwekkend nog een mooie reis