AbbieNZ.reismee.nl

Eerste ritje: naar Akaroa

Goedenavond!

Gisteren geprobeerd om foto's in setjes te uploaden, maar mijn tablet versie van Flash wordt niet herkend door deze site... De foto's worden per stuk op het blog gezet. Net wat bijgewerkt.

Vrijdag 27 feb. heb ik een route gereden vanuit Christchurch naa Akaroa. Eerst snel de stad uit richting Lyttelton, vervolgens via kleinere wegen de kustlijn gevolgd. Met uitzicht op Governors Bay en Diamond Bay. Bij Port Levy zou ik de weg naar Pigeon Bay nemen, maar dit is niet eens een gravelroad. Dit is een keien weg... Na 50m keer ik om, dit durf ik niet aan de eerste rit.

De weg naar Little River (20km) is ook onverhard, maar ziet er veel beter uit. Dat blijkt 14km gravelroad te zijn en redelijk te doen. Ook dankzij mijn noppenbanden. Alles goed gegaan en de rest van de route is gewoon geasfalteerd. In Akaroa geniet ik in een heerlijke omgeving van mijn lunch. Daarna weer terug naar Christchurch. Eind van de dag blnog even de botanische tuin in....wat is het heerlijk weer en dan is de tuin een prima plek om te vertoeven. 's Avonds de koffers inpakken. Het past allemaal. Net aan :-).

Ik mag zo uitchecken, wil nog naar het museum en er is net een Aziaat naast me komen zitten die al smakkend en slurpend zijn ontbijt geniet. brrr... Jullie snappen: ik ga nu de rest van mijn spullen op de motor binden. Prettige avond en tot later!!

X

Reacties

Reacties

Wilma

Mooie foto's hoor! Erg leuk om je reis zo te volgen en een klein beetje mee te kunnen genieten. xxx

Ruud

Mooi foto's en n leuk gravelpadje.
Ik heb zo'n idee dat beide zeker niet de laatste mooie foto's en gravelroads zullen zijn.
Ook n soepje of ander lekkers zal ook nog wel eens voor gaan komen on the road.

We gaan het zien bij de volgende update.
Groeten
Ruud.

pascal

Goed bezig zus.
Hele mooie foto's en leuke verhalen.
Zo te lezen heb je je prima vermaakt de eerste paar dagen/week.
spreek je snel, dikke kus en knuffel van mij XXX

marga

wat een leuk blog. lees het met plezier. succes op je verdere reis. spreek je gauw

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!